Dołącz do naszego zespołu!

Grupa Partner to organizacja gospodarcza której początki sięgają 1995 roku. Połączenie sił w 2000 roku spowodowało rozwój o kolejne aktywności – budownictwo mieszkaniowe i rolnictwo. Obecnie działamy w branżach budowlanej, finansowej, rolniczej i developerskiej. Jeżeli lubisz wyzwania i chcesz mieć wpływ na rozwój grupy, aplikuj do nas.

Prosimy o przesyłanie CV na adres: rekrutacja@grupa-partner.pl

Miejsce pracy: Słupca

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe informatyczne
  • doświadczenie w administrowaniu: Windows Server, MSSQL, oraz Linux
  • doświadczenie w programowaniu SQL/T-SQL
  • doświadczenie w administrowaniu sieciami komputerowymi (TCP/IP, VLAN, VPN)
  • umiejętność modelowania procesów BPM
  • umiejętność analitycznego myślenia, tworzenia koncepcji, algorytmów
  • samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
  • znajomość języka angielskiego

Dodatkowe atuty:

  • certyfikaty Microsoft MCSA/MCSE
  • umiejętność programowania C/C#
  • znajomość MySQL, PostgreSQL, PHP
  • znajomość produktów firmy INSERT – SFERA w zakresie integracji

Podstawowy zakres obowiązków:

  • utrzymanie infrastruktury IT w zakresie sieci komputerowych, systemów operacyjnych i aplikacji
  • konfiguracja i wdrażanie oprogramowania oraz urządzeń infrastruktury IT
  • rozwój infrastruktury IT
  • rozwiązywanie problemów systemowych i aplikacyjnych
  • zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz usług internetowych
  • udział w projektach
  • modelowanie i wdrażanie procesów biznesowych w organizacji
  • programowanie T-SQL
  • tworzenie wielowymiarowych raportów/analiz

Oferujemy:

  • rozwój zawodowy i udział w ciekawych i różnorodnych projektach,
  • pracę w przyjaznym i zgranym zespole,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia uzależnione od posiadanej wiedzy i kompetencji,
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert zawierających:

  • CV z informacjami umożliwiającymi ocenę spełnienia stawianych wymagań
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji (Dz. U. nr 133 poz. 883 z 1997r.)

Miejsce pracy: Słupca

Wymagania

  • roczne doświadczenie zawodowe w obszarach rachunkowości i finansów
  • wykształcenie min. wyższe
  • praktyczna znajomość przepisów podatkowych i zagadnień księgowych
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w rozliczaniu projektów inwestycyjnych lub budowlanych
  • wiedzy w zakresie sporządzania deklaracji: CIT, VAT, PIT ,PCC
  • mile widziane doświadczenia w zakresie  sporządzania lub przygotowywania danych do sprawozdań finansowych, doświadczenia w dekretacji, księgowaniu dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, WNT, WDT, kosztów,  środków trwałych, amortyzacji, RMK, korekt, zaliczek)
  • samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
  • mile widziana znajomość języka angielskiego

Podstawowy zakres obowiązków

  • prowadzenie pełnej księgowości dla spółek zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi
  • rejestrowanie dokumentów i danych w systemów finansowo-księgowych i zarządczych
  • pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości
  • bieżącą współpracę z Zarządami Spółek  w zakresie obsługi finansowo–księgowej
  • kontakt z instytucjami zewnętrznymi – banki, US, GUS itd.
  • uzgadnianiem sald z kontrahentami
  • sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
  • uzgadnianie kont
  • sporządzanie raportów i sprawozdań
  • ewidencja księgowa i archiwizacja dokumentów finansowo-księgowych

Oferujemy

  • rozwój zawodowy i udział w ciekawych i różnorodnych projektach
  • pracę w przyjaznym i zgranym zespole
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia uzależnione od posiadanej wiedzy i kompetencji
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert zawierających:

  • CV z informacjami umożliwiającymi ocenę spełnienia stawianych wymagań
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji (Dz. U. nr 133 poz. 883 z 1997r.)

Miejsce pracy: Poznań

Wymagania

  • Znajomość technologii wykończeń budowlanych, orientacja na detale, skrupulatność i pedantyzm podczas prowadzenia kontroli.
  • Mile widziane wyższe wykształcenie techniczne budowlane oraz doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na budowie i współpracy z firmami podwykonawczymi.
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
  • Mile widziana znajomość procedur odbiorowych na placu budowy.
  • Komunikatywność oraz umiejętność współpracy w zespole.
  • Odpowiedzialność, uczciwość, samodzielność i dobra organizacja pracy.
  • Dobra pamięć oraz spostrzegawczość.
  • Umiejętność przeprowadzenia syntezy i analizy.
  • Prawa jazdy kat. B.

Dodatkowe atuty

  • Uprawnienia budowlane.

Podstawowy zakres obowiązków

  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji jakościowej zgodnie z wymaganiami projektu.
  • Nadzór i kontrola jakości prowadzonych prac wykończeniowych.
  • Współpraca z działem technicznym.
  • Współpraca z pozostałymi działami Firmy.
  • Uczestnictwo w komisjach odbiorowych, sporządzanie protokołów odbioru robót zanikowych, pośrednich i końcowych.
  • Wsparcie kierownictwa budowy przy nadzorze podwykonawców.
  • Kontrolowanie harmonogramu projektu.
  • Prowadzenie uzgodnień projektowych.
  • Kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie.
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia uzależnione od posiadanej wiedzy i kompetencji.
  • Rozwój zawodowy oraz możliwość samorealizacji.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.
  • Pracę w przyjaznym i zgranym zespole.

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert zawierających:

  • CV z informacjami umożliwiającymi ocenę spełnienia stawianych wymagań
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji (Dz. U. nr 133 poz. 883 z 1997r.)

Wymagania

  • Wykształcenie techniczne budowlane z wieloletnim doświadczeniem lub wyższe techniczne budowlane.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na budowie i współpracy z firmami podwykonawczymi.
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
  • Mile widziana znajomość procedur odbiorowych na placu budowy.
  • Komunikatywność oraz umiejętność współpracy w zespole.
  • Skrupulatność, sumienność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.
  • Prawa jazdy kat. B.

Dodatkowe atuty

  • Przygotowywanie przedmiarów i obmiarów robót.
  • Optymalizacja kosztów projektu i bieżąca kontrola kosztów.

Podstawowy zakres obowiązków

  • Realizacja projektu budowlanego.
  • Wsparcie kierownictwa budowy przy nadzorze podwykonawców.
  • Kontrolowanie harmonogramu projektu.
  • Odbiory prac oraz rozliczanie podwykonawców.
  • Prowadzenie uzgodnień projektowych.
  • Przekazywanie uzgodnień technicznych podwykonawcom i wykonawcom.
  • Przygotowanie zapytań ofertowych dla podwykonawców oraz danych do umów z podwykonawcami.
  • Kontrolowanie podwykonawców w zakresie wykonywania prac zapewniających zgodność ich przebiegu z dokumentacją techniczną.
  • Nadzór nad bezpieczeństwem na placu budowy wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji w tym zakresie.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie.
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia uzależnione od posiadanej wiedzy i kompetencji.
  • Rozwój zawodowy oraz możliwość samorealizacji.
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań.
  • Pracę w przyjaznym i zgranym zespole.

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert zawierających:

  • CV z informacjami umożliwiającymi ocenę spełnienia stawianych wymagań
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji (Dz. U. nr 133 poz. 883 z 1997r.)